Příroda především
Spousta lidí si pořídilo auto, které jezdí na naftu. Jistě víte, že se mu říká diesel a že je jeho provoz méně nákladný než na klasický benzin. Ovšem má také drobné nevýhody. Jednou z nich je onen slavný systém AdBlue. Ten má údajně pomoci přírodě. Má rušit neblahý vlivy výfukových zplodin a tím pádem také zlepšit naše životní prostředí. No, debata na toto téma bývá poměrně složitá a o systému AdBlue dvojnásobně. My to tedy zde v tomto článku nebudeme rozebírat, ale podíváme se, jak si usnadníme život i když máme nějaké drobné potíže právě jaksi spojené s tímto podivným systémem.
K němu patří systém SCR. Co to je asi všichni víte, ale kdo jezdí na benzín to znát nemusí. Dovolím si stručné vysvětlení. Je to selektivní katalytická redukce. A právě tu se pokusíme jen tak lehce odbourat. Ke každé činnosti musí být odborník, tedy k činnosti odborné. Utřít podlahu dokáže kdejaký jouda, ale provádět pokusy s atomovými částicemi už asi ne. Tam už je třeba nějak to vzdělání a střední škola to asi nebude. Nuže, i práci s SCR musí udělat někdo, kdo to umí a rozumí dobře tomu co provádí. Je to podobné počítači, když nevíte, co tam děláte, například s dynamickými knihovnami, můžete stroj docela vyřadit z provozu.
U této činnosti to může dopadnout podobně. A také se to již několika lidem stalo. Jenže pozdě bycha honit. Nuže, systém SCR https://vypnuti-scr-dpf.cz/, rozhodně raději nezkoušejte sami, protože můžete nadělat více škody než užitku. Skutečně je to naprosto zbytečné riziko, zase tolik peněz to nestojí. Rozhodně vám to ušetří tolik, že se vám vložená investice vrátí, a to poměrně brzy. Ostatně to pak poznáte sami. Nyní si však můžete přečíst další informace a samozřejmě si hned o službu také napsat. Postačí vám jen kliknutí myší na odkaz o něco výše v článku a rázem budete přeneseni na webové stránky odborníků.
Spousta lidí si pořídilo auto, které jezdí na naftu. Jistě víte, že se mu říká diesel a že je jeho provoz méně nákladný než na klasický benzin. Ovšem má také…
Příroda především
Spousta lidí si pořídilo auto, které jezdí na naftu. Jistě víte, že se mu říká diesel a že je jeho provoz méně nákladný než na klasický benzin. Ovšem má také drobné nevýhody. Jednou z nich je onen slavný systém AdBlue. Ten má údajně pomoci přírodě. Má rušit neblahý vlivy výfukových zplodin a tím pádem také zlepšit naše životní prostředí. No, debata na toto téma bývá poměrně složitá a o systému AdBlue dvojnásobně. My to tedy zde v tomto článku nebudeme rozebírat, ale podíváme se, jak si usnadníme život i když máme nějaké drobné potíže právě jaksi spojené s tímto podivným systémem.
K němu patří systém SCR. Co to je asi všichni víte, ale kdo jezdí na benzín to znát nemusí. Dovolím si stručné vysvětlení. Je to selektivní katalytická redukce. A právě tu se pokusíme jen tak lehce odbourat. Ke každé činnosti musí být odborník, tedy k činnosti odborné. Utřít podlahu dokáže kdejaký jouda, ale provádět pokusy s atomovými částicemi už asi ne. Tam už je třeba nějak to vzdělání a střední škola to asi nebude. Nuže, i práci s SCR musí udělat někdo, kdo to umí a rozumí dobře tomu co provádí. Je to podobné počítači, když nevíte, co tam děláte, například s dynamickými knihovnami, můžete stroj docela vyřadit z provozu.
U této činnosti to může dopadnout podobně. A také se to již několika lidem stalo. Jenže pozdě bycha honit. Nuže, systém SCR https://vypnuti-scr-dpf.cz/, rozhodně raději nezkoušejte sami, protože můžete nadělat více škody než užitku. Skutečně je to naprosto zbytečné riziko, zase tolik peněz to nestojí. Rozhodně vám to ušetří tolik, že se vám vložená investice vrátí, a to poměrně brzy. Ostatně to pak poznáte sami. Nyní si však můžete přečíst další informace a samozřejmě si hned o službu také napsat. Postačí vám jen kliknutí myší na odkaz o něco výše v článku a rázem budete přeneseni na webové stránky odborníků.
Spousta lidí si pořídilo auto, které jezdí na naftu. Jistě víte, že se mu říká diesel a že je jeho provoz méně nákladný než na klasický benzin. Ovšem má také…